Info:

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba z miasta Reda, woj. Pomorskie.

Całkowity dystans: 3732.33 km

Sierpień, 2008

01:30 h 12.00 km/h

Niedziela, 31 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Wychodząc z domu mieliśmy czas ograniczony do 1 h, gdyż trzeba było się spakować przed wyjazdem do domu. Więc skierowaliśmy się tam gdzie wczoraj. Jadąc wzdłuż parku, wjechaliśmy w inną niż wczoraj uliczkę przez co znaleźliśmy się na jednej z głównych ulic. Zauważyliśmy biegnących przez miasto maratończyków. W tej samej chwili przypomniałem sobie o zorganizowanym przez miasto półmaratonie. Nie zastanawiając się długo pomknęliśmy przez światła w stronę MIEJSKIEGO STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO znajdującego się na ul. Litewskiej. Finisz na stadionie był niesamowity, ludzi bardzo dużo. Komentator dał z siebie wszystko. Na imprezę zjechało się blisko 300 zawodników z całej Polski. Ciekawe widowisko- nic więc dziwnego, że nieco się spóźniliśmy do domu :). Idealne zakończenie wakacji. Tyle :)

02:10 h 9.23 km/h

Sobota, 30 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Dziś postanowiliśmy udać się w stronę Urzędu Miasta, lecz drogą leśną. Nie przypuszczaliśmy, że tam właśnie znajduje się PARK KASPROWICZA. No i wyjeżdżając z lasu ukazał się widok rozpostartego, ogromnego parku. Znajduje się tam m.in. jezioro Rusałka, Pomnik Czynu Polaków oraz Teatr Letni z potężną widownią. Zaskoczył nas bijący tutaj spokój mimo dużego zagęszczenia ludności. Gdzieniegdzie widać dzieciaki biegające za piłką, młodzież grającą w badmintona. Park jest rzeczywiście piękny i obszerny :). Na rowerach dojechaliśmy do Urzędu Miasta, który także pięknie się komponuje z obrzeżami wspomnianego parku.
Więcej o parku:

(Zapomniałem aparatu więc wstawiam zdjęcia tylko z internetu)

Park Kasprowicza:

Pomnik Czynu Polaków:

Teatr Letni:

Ogniste Ptaki:

Urząd Miasta:

01:50 h 11.45 km/h

Piątek, 29 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Dziś wspólnie z bratem zapuściliśmy się nieco dalej w głąb miasta. Centrum spodobało nam się wyjątkowo. Jadąc w stronę RADIA SZCZECIN, ujrzeliśmy tor kolarski, nieco dalej gokartowy. Jak widać w mieście, narzekać na brak rozrywki nie można :). Wypad zakończyliśmy przejażdżką wzdłuż linii brzegowej j. Głębokiego. Taka ciekawostka cała linia brzegowa wynosi 3950 m. Więcej można dowiedzieć się w Wikipedii:

02:20 h 12.43 km/h

Czwartek, 28 sierpnia 2008 | Komentarze 0

A więc rozpoczyna się cykl moich przejażdżek w Szczecinie. Jako, że jestem u rodzinki na prośbę o pożyczenie roweru moim oczom ukazał się jeden ze starszych modeli GIANTA. Całkowicie sprawny i wygodny. Nie ma co czekać, komu w drogę temu czas! Jazdę zacząłem od jeziora Głębokiego znajdującego się w dzielnicy ZACHÓD o powierzchni 31 ha. Zbiornik okrążyłem 2 razy po czym udałem się do centrum miasta w celu pozwiedzania :). Miałem okazję pojeździć na ciekawych trasach rowerowych. W mieście spędziłem około 1h. Dużo na dwóch kółkach- stąd taki czas ;).

01:25 h 14.47 km/h

Wtorek, 26 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Odwiedziny w sklepie rowerowym Żuchliński. Polecam- wybór rowerów OGROMNY. Od rowerów typowo szosowych do DH. Fachowa obsługa i co najważniejsze monitorowany parking dla rowerów :).

01:40 h 16.20 km/h

Sobota, 9 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Dziś postanowiłem wybrać się na Mechelinki. Od samego początku rozwijałem niezłe prędkości. Zastanawiało mnie to czemu tak zasuwam... Standardowo wyjechałem na szosę w Kazimierzu i moja prędkość stale rosła! Tak więc ten kilku kilometrowy odcinek szosy przejechałem ze średnią prędkością ok 30 km/h. Dla mnie jest to niezła prędkość z uwagi na to czym się poruszam :). Zjeżdżając na szutrową drogę prowadzącą do Mostów zacząłem przypuszczać czemu rozwinąłem taką prędkość... ;). Podjechałem nad zatokę po czym miałem chwilkę na odsapnięcie. Wracając w stronę Redy moje przypuszczenia okazały się prawdziwe... Wiatr wiał KOSZMARNIE w twarz, co praktycznie uniemożliwiało jazdę, nie mówiąc już o średniej...W tych warunkach doceniłem ilość otworów wentylacyjnych w moim Mecie :). Na szczęście czekała na mnie miła perspektywa grilla na działce :). Gdy zobaczyłem tabliczkę REDA byłem szczęśliwy! To było moje najdłuższe 15 km w życiu! Nie mam więc co liczyć na wysoką średnią ;).

00:40 h 16.50 km/h

Piątek, 8 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Miasto.

00:55 h 15.82 km/h

Piątek, 1 sierpnia 2008 | Komentarze 0

Zakupy. Następnie działka :).