Info:

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba z miasta Reda, woj. Pomorskie.

Całkowity dystans: 3732.33 km

02:52 h 21.67 km/h

Wtorek, 3 maja 2016 | Komentarze 0

Highway to HEL!

Na zakończenie majówki postanowiliśmy urządzić sobie spontaniczny wypad szosowy do Helu. Trasa przebiegała przez Połchowo, gdzie zaczęliśmy ostrym podjazdem do góry, następnie przez miejscowości Sławutówko, Celbowo, Puck. Przed Swarzewem skręciliśmy na ścieżkę rowerową, która jest świetna... na początku - piękna asfaltówka, lecz po jakimś kilometrze od zjazdu przeradza się w szuter... Musieliśmy jakoś dać radę na kolarkach... Władysławowo w zasadzie minęliśmy bokiem, po czym wyjechaliśmy na Półwysep Helski. Tam od początku mocno depnęliśmy na pedały, tak, iż do samego Helu avg wynosiła około 30 km/h. Dobremu kręceniu przez cały czas towarzyszył widok zatoki po prawej stronie... Cud, miód i orzeszki ;) Dalej trasa drogą 216 przez Chałupy, Kuźnicę, Jastarnię i przez Juratę do samego Helu. Na miejscu szybkie wchłanianie kalorii (lody i duża ilość słodyczy) i powrót PKP Przewozy Regionalne ;)

01:17 h 22.65 km/h

Poniedziałek, 2 maja 2016 | Komentarze 0

Majówkowy spacer na szosie.