Info:

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kuba z miasta Reda, woj. Pomorskie.

Całkowity dystans: 3732.33 km

Ciepło. :)

02:19 h 17.15 km/h

Sobota, 21 marca 2009 | Komentarze 0

Wycieczkę zaczęliśmy od podboju ambony myśliwskiej, którą odkryliśmy zupełnie przypadkowo, zbaczając nieco z trasy w Zbychowie. W samej wiosce wpadliśmy do sklepu by uzupełnić nieco prowiant (Obciążając tym samym mój plecak. :)). Droga na Koleczkowo przebiegła całkiem sprawnie, podobnie było w Bieszkowicach. Następnie skręciliśmy "na czuja" w lewo i jak się później okazało była to trasa na Gdynię. Bez wątpienia było pole do popisu na dużej ilości zakrętów i stromych zjazdów. Prędkość maksymalna jaką udało nam się osiągnąć to 45,74 km/h. :) Oczywiście trzeba było stanąć na moment by uzupełnić ubytki kalorii. :) Po kilkunastu minutach przejechaliśmy wiaduktem obwodnicę Trójmiasta i byliśmy już w Chyloni. Niestety, trafiliśmy na paskudny wiatr w twarz. Cała droga z Gdyni do Redy obfitowała w silny wiatr, który niemal uniemożliwiał kręcenie na podjazdach. Plecak wcale nie pomagał. Zepsuło to niestety avg... Gdy naszym oczom ukazała się tabliczka "Reda" byliśmy zmęczeni ale zadowoleni.

Polanka w Zbychowie:

Cel- ambona:

Wejście:

Widok z góry:

00:42 h 20.71 km/h

Sobota, 14 marca 2009 | Komentarze 0

Po uprzedniej wizycie na Lotosie i pompowaniu kółek, postanowiliśmy sprawdzić nasze osiągi na Wejherowskiej szosie. Była to świetna okazja, żeby przetestować nowo zakupiony licznik niemieckiej firmy SIGMA. Wybrałem model BC-906, mający wszystkie potrzebne funkcje. Jestem mega zadowolony. :) Licznik baaaaardzo solidnie wykonany, wszystkie funkcje działają idealnie. Szczerze polecam! W stronę powrotną zmieniłem Levisa i dyktowałem tempo na szosie. Wiatr pozwolił osiągnąć prędkość 38,51 km/h na prostej, co jest całkiem przyzwoitym wynikiem biorąc pod uwagę oponki na jakich się poruszamy. :)